Spoločnosť PRIESKUMY, s.r.o., vznikla v máji 2015. V spolupráci s telekomunikačným operátorom SWAN vyvinula originálnu technológiu na realizáciu online prieskumov s využitím digitálnej televízie.
Prieskumné agentúry realizujú prieskumy verejnej mienky predovšetkým cez technológie CAPI (klasický prieskum za pomoci anketára), CATI (klasický telefonický prieskum) a CAWI (on-line internetový prieskum). Klasické prieskumy CAPI a CATI sú však na ústupe – trend jednoznačne smeruje k on-line prieskumom, a to nie iba CAWI.
Pri on-line prieskumoch získavanie dát prebieha v reálnom čase, on-line. To by však nebolo možné bez nových médií a vyspelých informačných technológií, ktoré pri on-line prieskumoch hrajú tú najdôležitejšiu rolu. Pomocou nich sa údaje nielen získavajú, vyhodnocujú, ale aj prezentujú odbornej a laickej verejnosti.
Pri on-line technológii CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) respondent sám vyplňuje prieskumný dotazník cez internet (web). Ako však vyhľadať respondentov, keď ich nemá kto vyhľadať (pri tejto metóde neexistuje anketár)? Jednoducho – respondenti sa prihlásia sami, najčastejšie cez špeciálny registračný formulár. Ak sa ich prihlási dostatok, vzniká tzv. panel respondentov, ktorý agentúra využíva pri svojich prieskumoch. Výhoda budovania panelu respondentov je zjavná – respondentmi sa stávajú iba ľudia, ktorí sa respondentmi stať chcú, čo ohromne zefektívňuje prieskum a znižuje náklady.
PRIESKUMY, s. r. o ponúkajú novinku vyvinutú v spolupráci s telekomunikačným operátorom SWAN, a.s., on-line technológiu CATVI (Computer-Assisted TV Interviewing). Táto technológia využíva všetky výhody online prieskumov, ale namiesto počítača respondent používa na vyplňovanie prieskumného dotazníka svoj vlastný televízny prijímač. Ani pre túto metódu nie je potrebný žiadny anketár, respondenti sa nám hlásia sami – sú to tisíce domácností využívajúce digitálnu televíziu SWAN Multimedia, ktorí prejavili záujem zapájať sa do prieskumov verejnej mienky (ide teda o rozsiahly panel respondentov). Za participáciu na prieskume je odmeňovaný priamo respondent, čo zvyšuje motiváciu respondentov zúčastniť sa prieskumov.
1. Pretože sú lepšie ako tie KLASICKÉ
2. Pretože sú lepšie ako tie INTERNETOVÉ
3. pretože to nie sú iba PRIESKUMY...
...ale platforma pre funkčnú realizáciu participatívnej demokracie a účasti verejnosti na veciach verejných. Vďaka CATVI máte k dispozícii riešenia nielen pre prieskumy verejnej mienky, ale i pre:
On-line prieskumy sú kvalitné, rýchle, komplexné a výhodné. V čom sme iní? Aký je rozdiel medzi technológiou CATVI a CAWI?
Čo by ľudia chceli v meste zlepšiť? Aké problémy ich trápia? Alebo naopak – aké zmeny v meste hodnotia jeho obyvatelia pozitívne?
Aj majitelia drobných prevádzok by radi využívali marketingové prieskumy. Lenže nákladní anketári ani internetový panel pre nich nie sú to pravé.
Ak patríte k zákazníkom SWAN MULTIMEDIA a máte doma digitálnu televíziu, môžete sa veľmi jednoducho stať účastníkom prieskumov.
Marketingový prieskum pre spoločnosť SWAN
Marketingový prieskum pre mobilného operátora 4ka
Prieskum verejnej mienky pre MČ Bratislava - Dúbravka
Máte záujem o realizáciu prieskumu? Napíšte nám odkaz, určite sa ozveme.