Vieme, že existujú otázky, ktoré trápia predstaviteľov mesta, a na ktoré im vedia prieskumy verejnej mienky odpovedať:
Výsledky prieskumov poskytujú primátorovi feedback v dôležitých otázkach jeho mesta. Prieskumy sú tiež dôležitým prvkom budovania public relations (PR) – kladných vzťahov samosprávy s verejnosťou.
On-line prieskumy sú kvalitné, rýchle, komplexné a výhodné. V čom sme iní? Aký je rozdiel medzi technológiou CATVI a CAWI?
Čo by ľudia chceli v meste zlepšiť? Aké problémy ich trápia? Alebo naopak – aké zmeny v meste hodnotia jeho obyvatelia pozitívne?
Aj majitelia drobných prevádzok by radi využívali marketingové prieskumy. Lenže nákladní anketári ani internetový panel pre nich nie sú to pravé.
Ak patríte k zákazníkom SWAN MULTIMEDIA a máte doma digitálnu televíziu, môžete sa veľmi jednoducho stať účastníkom prieskumov.
Marketingový prieskum pre spoločnosť SWAN
Marketingový prieskum pre mobilného operátora 4ka
Prieskum verejnej mienky pre MČ Bratislava - Dúbravka
Máte záujem o realizáciu prieskumu? Napíšte nám odkaz, určite sa ozveme.